Často kladené Otázky

Často Kladené Otázky

Ako postupovať pri nákupe na Gerbera.sk?

Ako uplatním zľavový kód?

Za ako dlho budem mať tovar doma?

Keď si vložím tovar do košíka, zarezervuje sa mi?

Ako poznám, který tovar je skladom?

01. Ako postupovať pri nákupe na Gerbera.sk?​

Na webe si vyberiete tovar a kliknete na ikonku "Do košíka". Vo chvíli, keď budete mať všetko vybrané, vstúpite priamo do košíka, vyplníte osobné údaje, vyberiete si spôsob dopravy a platby a objednávku potvrdíte. Následne vám na e-mail príde potvrdenie objednávky.

02. Ako uplatním zľavový kód?

Pokiaľ máte zľavový kód, ktorý chcete na svoj nákup uplatniť, zaškrtnite priamo vo vašom košíku políčko "Mám zľavový kód", do kolónky nižšie ho ručne vypíšete a stlačíte "použiť". V tú chvíľu v košíku uvidíte aktuálnu cenu so zmenami vykonanými vďaka zľave.

03. Za ako dlho budem mať tovar doma?

Tovar štandardne expedujeme do druhého dňa od prijatia potvrdenia platby za objednaný tovar. Najneskôr však do 5 dní bude váš balíček odovzdaný dopravcovi. Nasledujúci deň (najneskôr do 48 hodín od expedície) by vám mala byť vaša objednávka doručená.
Živý tovar ( kytice, kvety) expedujeme len v rámci mesta Košice a jeho blízkeho okolia.
Po prijatí objednávky a potvrdenia platby, bude kytica doručená na vami vopred určený dátum, čas a miesto dodania.

04. Keď si vložím tovar do košíka, zarezervuje sa mi?

Vo chvíli, keď máte tovar v košíku, tak nie je rezervovaný. "Váš" je až vo chvíli, keď dokončíte objednávku. Odporúčame preto objednávku vždy dokončiť.

05. Ako poznám, ktorý tovar je skladom?

Všetok tovar, ktorý je na e-shope možné vložiť do košíka, je skladom v Košiciach v kamenej predajni a môžeme ho okamžite expedovať

Späť na vrch

Vitajte v Gerbere, mieste, kde všetky kvetinové ozdoby a dekorácie dostávajú úplne nový rozmer krásy.