Často kladené Otázky

Na webe si vyberiete tovar a kliknete na ikonku „Do košíka“. Vo chvíli, keď budete mať všetko vybrané, vstúpite priamo do košíka, vyplníte osobné údaje, vyberiete si spôsob dopravy a platby a objednávku potvrdíte. Následne vám na e-mail príde potvrdenie objednávky.

Pokiaľ máte zľavový kód, ktorý chcete na svoj nákup uplatniť, zaškrtnite priamo vo vašom košíku políčko „Mám zľavový kód“, do kolónky nižšie ho ručne vypíšete a stlačíte „použiť“. V tú chvíľu v košíku uvidíte aktuálnu cenu so zmenami vykonanými vďaka zľave.

Tovar štandardne expedujeme do druhého dňa od prijatia potvrdenia platby za objednaný tovar. Najneskôr však do 5 dní bude váš balíček odovzdaný dopravcovi. Nasledujúci deň (najneskôr do 48 hodín od expedície) by vám mala byť vaša objednávka doručená.

Živý tovar ( kytice, kvety) expedujeme len v rámci mesta Košice a jeho blízkeho okolia.<br> Po prijatí objednávky a potvrdenia platby, bude kytica doručená na vami vopred určený dátum, čas a miesto dodania.

Vo chvíli, keď máte tovar v košíku, tak nie je rezervovaný. „Váš“ je až vo chvíli, keď dokončíte objednávku. Odporúčame preto objednávku vždy dokončiť.

Všetok tovar, ktorý je na e-shope možné vložiť do košíka, je skladom v Košiciach v kamenej predajni a môžeme ho okamžite expedovať