Často kladené Otázky

Na webe si vyberiete tovar a kliknete na ikonku „Do košíka“. Vo chvíli, keď budete mať všetko vybrané, vstúpite priamo do košíka, vyplníte osobné údaje, vyberiete si spôsob dopravy a platby a objednávku potvrdíte. Následne vám na e-mail príde potvrdenie objednávky.

Živý tovar ( kytice, kvety) expedujeme len v rámci mesta Košice a jeho blízkeho okolia do 20km.  Po prijatí objednávky a potvrdenia platby, bude kytica doručená na vami vopred určený dátum, čas a miesto dodania. Kyticu doručíme aj v ďen objednania.

Tovar štandardne expedujeme do druhého dňa od prijatia potvrdenia platby za objednaný tovar. Najneskôr však do 5 dní bude váš balíček odovzdaný dopravcovi. Nasledujúci deň (najneskôr do 48 hodín od expedície) by vám mala byť vaša objednávka doručená.

 

Doručujeme v Košiciach a jej okolí. Ale doručiť vieme kam si navolíte – cena doručenia sa odvíja podľa vzdialenosti.

Pokiaľ máte zľavový kód, ktorý chcete na svoj nákup uplatniť, zaškrtnite priamo vo vašom košíku políčko „Mám zľavový kód“, do kolónky nižšie ho ručne vypíšete a stlačíte „použiť“. V tú chvíľu v košíku uvidíte aktuálnu cenu so zmenami vykonanými vďaka zľave.

Vo chvíli, keď máte tovar v košíku, tak nie je rezervovaný. „Váš“ je až vo chvíli, keď dokončíte objednávku. Odporúčame preto objednávku vždy dokončiť.

Všetok tovar, ktorý je na e-shope možné vložiť do košíka, je skladom v Košiciach v kamenej predajni a môžeme ho okamžite expedovať